pondelok 26. januára 2015

Výstava nábytku CMM KOLÍN 2015



Minulý týždeň sa konala v nemeckom Kolíne CMM výstava nábytku – ktorá je každoročne prvá - určujúca trendy pre daný rok. Podarilo sa mi ju aj tento rok navštíviť a tak Vám ukážem niečo málo z toho, čo sa mi podarilo popri všetkých stretnutiach za jeden deň nafotiť.
Kto však hľadá inšpirácie a uvažuje, či výstavu navštíviť či nie, odporúčam budúci rok nepremeškať ;) Nechajte sa inšpirovať
Interiérový štýl pre rok 2015 je jasný, nesie sa v RETRO trendoch, mosadzných doplnkoch a nadväzuje tak na výstavu v MILANE v roku 2014. Pre mňa osobne je táto výstava zhrnutím a ukázaním ekonomickejšej verzie pre „bežných“ smrteľníkov toho, čo sa v Milane odprezentovalo honosnejšou alternatívou :)
Vôbec mi to nevadí, jedine ma mrzí, že som za ten jeden nestihla obehnúť toho viac. Okrem miestnych nemeckých výrobcov nábytku, kuchýň a doplnkov, ste tu mohli vidieť aj medzinárodné zastúpenie vystavovateľov - Slovensko napríklad v zastúpení DECODOM :)

Prečo horáky nezabudovať rovno do mramoru, corianu alebo inej "tvrdej"pracovnej dosky? 

Ako som už písala, meď má svoje miesto hlavne v kuchyni a vynikajúco vyzerá v detailoch na čiernom, alebo bielom podklade. Firma KUPERSBUSCH to pochopila a v prípade záujme o kúpu ma môžete kontaktovať :)

 

Teka prišla s celkom nápaditým riešením drezu a varnej dosky, vhodným pre malé kuchyne, nájomné bytíky, internátne izby ( utópia po slovensky ;) ). Prečo nie?



Farbičky a dekory v kuchyni? Dajú sa veľmi štýlovo nakombinovať s farebnými drezmi a batériami.


  

 Ako som už spomínala, nábytky sa niesli v retro štýle a svoje miesto si našli aj retro - koberce, svietidlá,




 




 


A v neposlednom rade na výstavách ma vždy zaujíma aj kompozícia a architektúra stánku vystavovateľa..
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára