utorok 3. februára 2015

Black and white interiér



( Pozn: Tento článok nechce byť kritikou pre vyznávačov B&W, je len mojim zamyslením nad touto kombináciou a hľadaním hranice prípustnosti B&W :) )
Tento článok je venovaný pre (NE)-milovníkov BLACK & WHITE farebnej kombinácie v interiéroch.
B&W kombinácia dizajnérmi milovaná a zároveň nenávidená! Silné slová? Neviem..osobne si myslím, že 100 ľudí – 100 chutí! A tomu sa teším :)
Ak mám hovoriť sama za seba - snažím sa nájsť  hranicu prípustnosti, kedy poviem, že B&W je pre mňa akceptovateľná. Snažím sa v tom celom nájsť, a zistila som, že je to presne ten moment kedy sa mi začne táto kombinácia páčiť, keď biela je s nádychom krémovej a čierna ide do siva, poprepletané drevenými variáciami nábytku...bavíme sa stále o B&W kombinácii? :)
V každom prípade, z vlastnej skúsenosti viem, že keď som pre zákazníka tvorila interiér a prišiel s jedinou ideovou myšlienkou B&W, zaručene realizácia bola v absolútne iných farbách. A myslím, že práve toto je hlavnou úlohou architekta – dizajnéra, nájsť farebnú kombináciu investorovi tak, aby s ňou bol stotožnený práve investor a zároveň mu bol „NAPASOVANÝ“ na mieru.
A tak mi z toho celého vychádza len jedno, B&W je prípustná vtedy, keď to nie sú strohé B&W odtiene!
Nechajte sa inšpirovať a nájdite si svoju HRANICU prípustnosti B&W!

PS: Celkom by ma zaujímal Váš názor :)





 





 





 MIMO VŠETKÝCH HRANÍC MOJEJ PRÍPUSTNOSTI!!! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára